Tootegrupid

KATALOOGID

hendi kataloog pilt.jpg (151 KB)

finedine kataloog pilt.jpg (70 KB)

GGM kataloog

HAAGIS-KÖÖK

          Müük ja rent
           Vaata lähemalt

Ostutingimused

1. Üldsätted

1.1. Käesolevad Gastro e-poe müügitingimused (edaspidi tingimused) kehtivad Gastro e-poest ostmisel internetiaadressilt www.gastro.ee. Kauba müüja on Gastro Suurköögid OÜ (edaspidi Gastro e-pood) reg.nr. 12316636, KMKR: EE101596471, aadress Silikaltsiidi 2, Tallinn 11216, email info@gastro.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: Ostja) ja müüja vahel Gastro e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Ostjal on võimalik enne ostu sooritamist tingimustega tutvuda www.gastro.ee lehel. Klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.
1.3. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Gastro e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.4. Gastro e-pood jätab endale õiguse korrigeerida toodete hindu. Antud juhul jätab Gastro e-pood endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 7 tööpäeva jooksul.
1.5. Gastro e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist kui tootega on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 500 EUR’i maksev külmik on järsku müügis 50 EUR’iga on tegemist ilmselgelt veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).
1.6. E-poes kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega.
1.7. Toodete saadavust ei tagata, sest laoseis võib jooksvalt muutuda.
1.8. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib Gastro e-poe tooteinfos esineda ebatäpsusi. Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad peale Tarbija viimast külastust olla uuenenud.
Antud juhul Gastro e-pood ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust Gastro infotelefonil  +372 609 0633.

2. Hinnad

2.1. Kõik Gastro e-poe hinnad on esitatud eurodes ega sisalda käibemaksu, klient saab veebipoes hindade kuvamist ise muuta selliselt, et hinnad sisaldaks käibemaksu.
2.2. Gastro e-poes märgitud tootehinnale võib lisanduda täiendavaid tasusid, sealhulgas transporditasu, mis tuuakse esile ostukorvis transpordiviisi valiku hetkel.
2.3. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses vastavalt punktis 3.8 sätestatule.
2.4. Gastro e-poes olev sortiment ja hinnad võivad erineda Gastro kaupluses olevast sortimendist ja hindadest. Täpne hinnakommunikatsioon on kirjeldatud igal tootekaardil vastava toote kohta eraldi.

3. Tellimuse vormistamine e-poes

3.1. Tellimuse saavad esitada ainult täisealised ja teovõimelised füüsilisest isikust Ostjad.
3.2. Tellimusi saab esitada kas Gastro kliendina sisse logides/registreerides või anonüümse kliendina. Tellimuse ajalugu ja soovikorvi tooteid saab kasutada Gastro kontoga sisse loginud klient.
3.3. Miinimumtellimus Gastro e-poest on 10€ + saatekulu.
3.4. Gastro e-poest on võimalik osta neid tooteid, millel on link „Lisa korvi“. Kauba hind ja saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind v.a juhul, mis on kirjeldatud punktis 1.6. ja 1.7.
3.5. Gastro e-poel on õigus e-poe vahendusel sõlmitud Müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „Tellimisel“ staatusega kaubaga, mis on laost otsa saanud; kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.
3.6. Tellimuse vormistamiseks e-kirja teel peab Ostja omama kas tootekoodi või toote täisnimetust, väljendama oma soovi tarneviisi kohta ning edastama oma andmed. E-kirja teel esitatud tellimuste eest ei saa tasuda pangakaardi või pangalingiga.
3.7. Tellimuse esitamisel on Ostja teadlik, et tellimusega kaasneb maksekohustus ja ta kinnitab, et on tutvunud Gastro e-poe tellimistingimustega.
3.8. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.8.1. Ostukorv luuakse kui olete klikanud nupule „Lisa ostukorvi“. Klikates „ostukorvil“ näeb Ostja kogu oma ostukorvi koos tasutava summaga.
3.8.2. Ostukorvis olevate kaupade arv ei ole piiratud ning kogust võib muuta. Ostukorvis tuleb valida sobiv tarneviis ning kulleri valikul sisestada. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige nupule „Vormista ost”.
3.8.3. Järgmises sammus tuleb valida makseviis ning vormistada ost klikates nupule „Vormistan tellimuse“.
3.8.4. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist peab Ostja veenduma, et sisestatud detailid nii valitud kauba kui ka Ostja andmete kohta on täpsed, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub ostetud toodete kiire ja häireteta kohale toimetamine.
3.9. Toodete eest tasumine
3.9.1. Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis:

  • maksekeskuse kaudu (Swedbank, SEB, LHV, COOP pank, Luminor, Pocopay pangalinkide kaudu);
  • ülekandega Gastro arvelduskontole, mis on välja toodud arvel;
  • kaardimaksed (Visa, MasterCard);
  • Soome maksed (Ålandsbanken, Danske  , Handelsbanken, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki, Revolut, N26).

3.9.2. Pangalingiga tasumisel tuleb vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

3.9.3. Tellimus vormistatakse ja tarnitakse 100%-se ettemakse puhul.
3.10. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Gastro Suurköögid OÜ arvelduskontole.
3.11. Tellimuse esitamisel nii veebipoes kui ka e-kirja teel, tuleb Ostjale kinnituskiri, milles on märgitud valitud kohale toimetamise viis(id) ning hinnanguline eeldatav tarneaeg.
3.12. Nime ja aadressi muudatustest tuleb viivitamatult teavitada Gastro e-poe klienditeenindust e-kirjaga info@gastro.ee.
3.13. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Gastro e-pood Ostjale raha tagasi viivitamatult, kuid mitte hiljemalt kui 14 päeva jooksul.
3.14. Juhul, kui Ostja poolt tellitud toote kohale toimetamine pole toote kirjelduses määratud tarne tähtaja jooksul võimalik (toodet pole enam laos või muu Gastro Suurköögid OÜ-ist sõltumatu asjaolu), teavitame esimesel võimalusel sellest Ostjat Ostja poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või e-kirja teel ning ühtlasi anname teada Ostja poolt tellitud toote uue kohale toimetamise tähtaja. Juhul, kui Ostja kaotab toote kohale toimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Ostjal õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1. ja 6.3.) ning Ostja poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse.

4. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

4.1. Kaupu saadetakse Eesti Vabariigi piires ja eraldi kokkuleppel pakume transporti ka Soome.
4.2. Peale Lepingu jõustumist toimetatakse tooted Ostjale kohale Ostja poolt tellimuse vormistamisel valitud tarneviisil.
4.2.1. Tulen kaubale ise järele.
Tellitud kaup on võimalik kätte saada Gastro kauplusest. Selleks tuleb valida transpordiviiside seast “Tulen ise järgi”. Peale arve tasumist ja kauba komplekteerimist teavitame Ostjat e-posti teel.
NB! Kaup väljastatakse “tellimuse kinnituse” või arve ning isikut tõendava dokumendi alusel.
4.2.2. Itella SmartPOST transport pakiposti automaatidesse.
Gastro võimaldab oma klientidel tellida kaupa endale sobivasse Itella SmartPOST postipakiautomaati.
Maksimaalne paki kaal on 25 kg ning suurus 60cm x 36cm x 60cm.
Täpsemad tingimused leiab aadressilt: http://uus.smartpost.ee/
4.2.3. DPD Pakiautomaat transport pakiautomaatidesse
Gastro võimaldab oma klientidel tellida kaupa endale sobivasse DPD Pakiautomaati.
Maksimaalne paki kaal on 20 kg. ning suurus 37cm x 40cm x 60cm.
Täpsemad tingimused leiab aadressilt: www.dpd.com/ee/et/
4.2.4. DPD kullerteenus
Kauba kohaletoimetamise orienteeruv aeg on märgitud tootekaardil. Siiski tuleb arvestada, et täpne tarnaeg sõltub kauba kogusest ja sihtkohast. Kauba kohaletoimetamine toimub esmaspäevast reedeni kella 9.00–17.00, Tallinna piirkonnas 9.00-20.00. Kuller helistab või saadab lühisõnumi ning lepib ostjaga täpselt kokku kauba kohaletoimetamise aja ja koha.
4.3 Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
4.4 Suuremõõtmeliste saadetiste puhul arvestatakse postikulu eraldi ja selle suurusest teavitame me Teid siis, kui oleme tellimuse töösse võtnud.
4.5 Eestisisesed laos olevate kaupade saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 3-14 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
4.6 Suuremõõtmelise ja tellitava kauba puhul varieerub toodete kohalejõudmine olenevalt tootjast 2-7 nädalat. Tarneaja täpsustamiseks palun võtke ühendust info@gastro.ee
4.7 Juhul, kui Ostja poolt tellitud toodet ei ole kodulehel valesti kuvatud laoseisu tõttu reaalselt laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Gastro Suurköögid OÜ ei vastuta, teavitame sellest Ostjat tema poolt tellimuse vormistamisel märgitud kontakttelefoni või e-posti teel 3 tööpäeva jooksul alates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punktile 2.2. ning ühtlasi anname teada tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Tarbija kaotab toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Tarbijal õigus oma tellimus tühistada ning Ostja poolt tasutud summa tagastatakse.
4.8 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
4.9 Oluline on jälgida tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust (kontaktandmed vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Gastro Suurköögid OÜ ega kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
4.10 Tellitud kaup antakse kulleri poolt Ostjale üle allkirja vastu.
4.11 Valides toote kättesaamiseks „Tulen ise järgi“, väljastatakse toode Ostjale Gastro Suurköögid OÜ kauplusest aadressil Silikaltsiidi 2, Tallinn isikut tõendava dokumendi alusel. Ostjale saadetakse kinnitus e-posti teel, kui kaup on komplekteeritud ja järgi tulemiseks valmis. E-poest tellitud toodete väljastamine toimub tööpäevadel (E-R) kl. 9.00-16.30.
Riigipühadel kaupa ei väljastata.

5. Tellimuse tühistamine ja toodete tagastamine

5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
5.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.
5.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
5.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.5. Kauba tagastamiseks tuleb saata kiri e-posti aadressile info@gastro.ee, nimetada tagastatav toode ja tagastamise põhjus hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
5.6. Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
5.7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
5.8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisteate saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
5.9. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5.10. Kui Ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
5.11. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6. Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

6.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
6.2. Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Gastro Suurköögid probleemist e-posti aadressil info@gastro.ee ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus.
Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist.
6.3. Gastro Suurköögid ei vastuta:
• Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest.
• Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel.
• Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
6.4. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Gastro Suurköögid ja Ostja omavahel kokku.
6.5. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
6.6. Ostjal on õigus nõuda Gastro Suurköögilt ostuhinna alandamist või kauba eest raha tagasi nõuda, kui Gastro Suurköögil ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub.

7. Isikuandmete töötlemine

7.1. Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
7.2. Gastro Suurköögil on õigus kasutada Ostja kontaktandmeid reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Ostjale.
7.3. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
7.4. Gastro Suurköögid on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

8. Vaidluste lahendamine

8.1. Kui Ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@gastro.ee või helistada telefonil: +372 6090633
8.2. Kui Gastro Suurköögid on keeldunud Ostja kaebust lahendamast või Ostja ei ole nõus Gastro Suurköögi pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu. Ostja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskusesse.

9. Vastutus ja vääramatu jõud

9.1. Gastro e-pood vastutab Ostja ees ja Ostja vastutab Gastro Suurköögis OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
9.2. Gastro e-pood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaolust, mida Gastro Suurköögid OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Gastro Suurköögid OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
9.3. Gastro e-pood ei kompenseeri Ostjale tarneaegade muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi, kui Ostja on saanud tarneaja pikenemise teavituse ja sellega nõustunud, mis tähendab, et Ostja pole avaldanud soovi tellimusest loobuda tarneaja pikenemise tõttu.

10. Muud tingimused

10.1. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
10.2. Ostja ja Gastro Suurköögid OÜ vahel seoses Gastro e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Tarbijal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ametisse (e-posti aadressil avaldus@komisjon.ee) või Tallinna Linnakohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
Täpsem info vaidluste kohtuvälise lahendamise kohta www.ttja.ee ja www.komisjon.ee.
10.3. Lisaks eeltoodule on Ostjal õigus Gastro e-poest ostetud kauba või teenusega seoses tekkinud vaidluse lahendamiseks kasutada internetipõhisese vaidluste lahendamise platvormi (ODR) http://ec.europa.eu/odr. Internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm on eelkõige mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.

Ei leidnud sobivat toodet? Küsi pakkumist juba täna!